Firma – Němčina pro podnikový management II – Jaroslav Březina, Jan Vápeník, Marek Grabmüller

150 Kč
S DPH

dříve 290 Kč

formát A4,

184 stran, ilustrováno

Rok vydání 1999

Počet

Koncepční řešení druhého dílu předkládané učebnice německého jazyka "Firma" zůstává stejné jako u první části. Stěžejním prvkem je i nadále aktuální příběh česko-německé firmy, který kopíruje jednotlivé podnikové činnosti tak, jak je postupně přináší běžná podniková realita. Zatímco v prvním díle se autoři zabývali problematikou zakládání podniku, věnuje se druhý díl jeho každodenní činnosti. Uživatel se tak postupně seznámí s problematikou financování, logistických procesů, marketingu, obchodního styku, a to především obchodních jednání a korespondence. Logický závěr pak tvoří kapitola "roční závěrka", tedy shrnutí a vyhodnocení činnosti firmy během jednoho obchodního roku. 

Inhalt:

  • Finanzierung, Zahlungsverkehr, Kredit
  • Beschaffung, Logistik, LAgerhaltung, Transport
  • Marketing, Marketing – Mix, Produkt und Sortiment, Werbung
  • Mahnung, Aussenhandel, Controlling, JAhresabschuluss (Bilanz, Gewinn- und Verlustrechnung
  • Jahresabschluss (Gessellschafterversammlung), Steuern

Jednotlivé kapitoly začínají vždy aktuálním příběhem (část A), jsou doplněny články a cvičeními k danému tématu (část B), následují slovíčky (část C) a kontrolní testy (část D).

Oba díly učebnice jsou určeny především pro výuku na vysokých školách se zaměřením na problematiku ekonomie, managementu a marketingu, ale také pro pokročilé posluchače středních škol ekonomického zaměření (obchodní akademie, podnikatelské školy atd.), pro instituce orientované na podnikatelské a manažerské kursy a v neposlední řadě pro české zaměstnance firem z německy hovořících oblastí působících v České republice. 

EAN 9788086073545

ISBN 80-86073-54-8

01-08
9788086073545
80-86073-54-8

3 další produkty ve stejné kategorii: