Firma – Němčina pro podnikový management I – Marek Grabmüller, Jaroslav Březina, Jan Vápeník
dříve 270 Kč
formát A4,
160 stran, ilustrováno
Rok vydání 1997
dříve 270 Kč
formát A4,
160 stran, ilustrováno
Rok vydání 1997
Cílem předkládané učebnice německého jazyka je příprava na komunikaci v podnikové praxi. Její koncepce je založena na aktuálním příběhu – vzniku obchodní společnosti, jejíž postupný vývoj sleduje v jednotlivých kapitolách (založení, řešení organizačně právní formy, materiální a personální zajištění činnosti až po zahájení její činnosti).
Učebnice vychází z moderního pojetí výuky odborného jazyka. Text je bohatě ilustrován, přehledně a nápaditě graficky členěn se zaměřením zejména na názornost, s cílem zvýšit zájem studentů a usnadnit výuku učitelům.
Inhalt:
Je určena pro výuku na vysokých školách se zaměřením na problematiku ekonomie, managementu, marketingu, ale také pro pokročilé posluchače středních škol ekonomického zaměření (obchodní akademie, podnikatelské školy atd.), pro instituce orientované na podnikatelské a manažerské kursy a v neposlední řadě pro české zaměstnance firem z německy hovořících oblastí působících v České republice.
EAN 9788085427974
ISBN 80-85427-97-4